Szkolenie z typów behawioralnych w kontekście obsługi klienta gabinetu kosmetycznego

Zadowolenie różnego rodzaju klientów zależy nie tylko od tego, z jakiego zabiegu chcą skorzystać, ile mogą̨ wydać, ile zabiegów potrzebują̨, ale także od różnych przyczyn zakupu i różnych stylów życia.

Każdy klient odpowiada na bodźce w całkowicie osobisty sposób. Każdy klient to świat sam w sobie. Psychologia poszukała metody naukowej, by podzielić jednostki z takimi samymi cechami na grupy - w celu stworzenia odpowiedniego podejścia do każdej z nich.

Psychologia behawioralna stworzyła model, który pomaga zrozumieć i przewidywać potrzeby innych ludzi, dzieląc ich na cztery makro grupy behawioralne, z których każda ma swoją charakterystykę. Uczenie się rozpoznawania klientów poprzez dzielenie ich na cztery typy behawioralne ma na celu ułatwienie zaspokajania potrzeb i oczekiwań klientów.

Ważne informacje wynikające z rozpoznania typu klienta pożyteczne będą w każdym etapie zabiegu, od powitania do pożegnania, by usatysfakcjonować klienta i zbudować jego lojalność.

DLA KOGO?
- kosmetologów i kosmetyczek
- terapeutów
- fizjoterapeutów
- recepcjonistów

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
- otrzymanie niezbędnej wiedzy z zakresu psychologii behawioralnej, kosmetologii
- uzyskanie szeregu umiejętności pozwalających na wdrażanie typów behawioralnych w obsługę klienta
- podniesienie standardów obsługi klienta
- zwiększenie sprzedaży w gabinecie.

UCZESTNIK SZKOLENIA NAUCZY SIĘ:
- skutecznie rozpoznawać typy klienta i jego potrzeby
- odpowiednio proponować klientowi zabiegi (zgodnie z typem behawioralnym)
- proponować produkty do pielęgnacji domowej używając argumentów odpowiednich dla danego typu klienta.

W ramach szkolenia uczestnik otrzymuje:
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu CosmeticGroup
- skrypt merytoryczny i instruktażowy z zagadnień, obejmujący opis typów behawioralnych.

Program szkolenia
I. Część teoretyczna:
Psychologia behawioralna - czym się zajmuje
2 podziały typów klienta
Szczegółowe omówienie każdego typu klienta

II. Część praktyczna:
ćwiczenie na sobie określania typów behawioralnych
ćwiczenie przedstawiania korzyści produktów do odsprzedaży odpowiednich dla klienta z danego typu behawioralnego, aby zachęcić go do kupna

Serdecznie zapraszamy!