Scroll Top
Artykuł

Najnowsze trendy w kosmetologii i makijażu

Akademia Cosmetic Group
Najnowsze trendy w kosmetologii i makijażu
 
26 września
Warszawa, Bracka 9, DH VITKAC
Restauracja Concept 13
 
 
PRELEGENCI:
dr Anna Mastropaolo

Dział badawczo-rozwojowy od zawsze był sercem firmy Cosmetica S.r.l. (marki Diego dalla Palma Milano, Diego dalla Palma Professional, RVB LAB, Mulac Cosmetics), siłą napędową innowacji.
Wszystkie produkty Diego dalla Palma oraz RVB LAB powstają w laboratorium dr Anny Mastropaolo. Ukończyła chemię farmaceutyczną i w pełni podziela wartości firmy.
Od ponad 20 lat pracuje w grupie Cosmetica jako menadżer ds. badań i rozwoju.
Od 2004 roku jest członkiem SICC (Włoskiego Towarzystwa Chemii Kosmetologicznej). Wykładała na Uniwersytecie w Ferrarze i Uniwersytecie Federico II w Neapolu.

Paweł Tkaczyk

Cześć, nazywam się Paweł Tkaczyk i zarabiam na życie opowiadaniem historii.

Czasem – tak jak na tym blogu – piszę je, dzielę się wiedzą. Napisałem trzy książki„Zakamarki marki”„Grywalizacja” oraz „Narratologia”– wszystkie znalazły się na pierwszym miejscu listy bestsellerów OnePress, „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej książki roku 2011.

Czasem opowiadam historie przed salą pełną ludzi – jestem mówcą publicznym, którego firmy i organizatorzy wynajmują, by zainspirować tłum. Mówię im o budowaniu silnej marki, nowoczesnym marketingu, psychologii konsumenta, mediach społecznościowych czy grywalizacji. Infoshare w Gdańsku, Babel Camp w Pradze czy I Love Marketing w Warszawie to wydarzenia, na których można mnie było zobaczyć w tym roku.
Prowadzę też wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce. Wśród moich klientów są m.in. Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu… Firmy, które szkoliłem to m.in. Credit Agricole, Citibank, Sanofi Aventis czy Hama.
 
Najczęściej jednak pomagam moim Klientom w opowiedzeniu ich historii. Moja firma – MIDEA – zajmuje się budowaniem silnych marek. Pracowaliśmy m.in. z Agorą, Grupą Allegro, Diners Club International… Głęboko wierzę, że dobra marka to świetnie opowiedziana historia. Dlatego najczęściej piszemy dla klientów strategię komunikacji marki czy strategię promocji.
Niektórzy z naszych klientów nie chcą rozwiązania podanego na tacy – mają świetny zespół ludzi, który potrzebuje jedynie iskry, by ich zainspirować do działania. Oni najczęściej korzystają z mentoringu marketingowego – regularnych spotkań, podczas których szlifujemy pomysły i nadajemy kierunek ich działaniom marketingowym.
 
Leonardo De Luca

Po ukończeniu studiów z literatury włoskiej postanowił rozwijać swoje umiejętności w renomowanej szkole BCM w Mediolanie, która słynie ze szkolenia najbardziej cenionych makijażystów we Włoszech. Następnie rozpoczął współpracę przy wielu pokazach mody, pracując w backstage’u u renomowanych marek, takich jak Armani, Krizia, Prada, Valentino, Byblos. Pod koniec lat 90. przeniósł się do Londynu, gdzie spędził 7 lat, nadal współpracując z różnymi fotografami i poszerzając swoją wiedzę w dziedzinie makijażu. Po powrocie do Włoch powrócił do pracy dla prestiżowych włoskich marek. 13 lat temu dołączył do zespołu Diego Dalla Palma, a od 2018 roku pełni funkcję Krajowego Artysty Makijażu w Diego Dalla Palma. Odpowiada za aktywacje sprzedażowe, formaty edukacyjne, zarządzanie działem i rekrutację nowych, obiecujących
makijażystów.

Preferencje prywatności
Kiedy odwiedzasz naszą stronę internetową, może ona przechowywać informacje za pośrednictwem Twojej przeglądarki z określonych usług, zwykle w postaci plików cookie. Tutaj możesz zmienić swoje preferencje dotyczące prywatności. Należy pamiętać, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może mieć wpływ na korzystanie z naszej witryny i oferowane przez nas usługi.