Scroll Top
Render przedstawiający papeterię cosmetic group

SZKOLENIE Z TYPÓW BEHAWIORALNYCH W KONTEKŚCIE OBSŁUGI KLIENTA

Data wydarzenia:

12/04/2024

Czas wydarzenia:

11:00

Lokalizacja wydarzenia:

Centrum szkoleniowe ATENEO ul. Żywiecka 191 Bielsko-Biała Polska

Find Location On Google Map:

DODAJ DO KALENDARZA

SZCZEGÓŁY WYDARZENIA

  • 12/04/2024 11:00   -   18:00
  • 16/09/2024 11:00   -   18:00
  • 09/09/2024 11:00   -   18:00
Łączna liczba miejsc: 12

Zadowolenie różnego rodzaju klientów zależy nie tylko od tego, z jakiego zabiegu chcą skorzystać, ile mogą̨ wydać, ile zabiegów potrzebują̨, ale także od różnych przyczyn zakupu i różnych stylów życia.

Każdy klient odpowiada na bodźce w całkowicie osobisty sposób. Każdy klient to świat sam w sobie. Psychologia poszukała metody naukowej, by podzielić jednostki z takimi samymi cechami na grupy – w celu stworzenia odpowiedniego podejścia do każdej z nich.

Psychologia behawioralna stworzyła model, który pomaga zrozumieć i przewidywać potrzeby innych ludzi, dzieląc ich na cztery makro grupy behawioralne, z których każda ma swoją charakterystykę. Uczenie się rozpoznawania klientów poprzez dzielenie ich na cztery typy behawioralne ma na celu ułatwienie zaspokajania potrzeb i oczekiwań klientów.

Ważne informacje wynikające z rozpoznania typu klienta pożyteczne będą w każdym etapie zabiegu, od powitania do pożegnania, by usatysfakcjonować klienta i zbudować jego lojalnoś


DLA KOGO?
  • kosmetologów i kosmetyczek
  • terapeutów
  • fizjoterapeutów
  • recepcjonistów

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
  • otrzymanie niezbędnej wiedzy z zakresu psychologii behawioralnej, kosmetologii
  • uzyskanie szeregu umiejętności pozwalających na wdrażanie typów behawioralnych w obsługę klienta
  • podniesienie standardów obsługi klienta
  • zwiększenie sprzedaży w gabinecie

UCZESTNIK SZKOLENIA NAUCZY SIĘ:
  • skutecznie rozpoznawać typy klienta i jego potrzeby
  • odpowiednio proponować klientowi zabiegi (zgodnie z typem behawioralnym)
  • proponować produkty do pielęgnacji domowej używając argumentów odpowiednich dla danego typu klienta.

W ramach szkolenia uczestnik otrzymuje:
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu CosmeticGroup
  • skrypt merytoryczny i instruktażowy z zagadnień, obejmujący opis typów behawioralnych.

Organizator zapewnia preparaty potrzebne do szkolenia.

* minimalna ilość uczestników, niezbędna do do zorganizowania szkolenia, wynosi 6


Program szkolenia

 

I. Część teoretyczna
  • Psychologia behawioralna – czym się zajmuje
  • 2 podziały typów klienta
  • Szczegółowe omówienie każdego typu klienta
II. Część teoretyczna
  • ćwiczenie na sobie określania typów behawioralnych
  • ćwiczenie przedstawiania korzyści produktów do odsprzedaży odpowiednich dla klienta z danego typu behawioralnego, aby zachęcić go do kupna

Serdecznie zapraszamy!

Rezerwuj teraz:

Rodzaj biletu: Ilość biletów: Cena za bilet:
Normalny
600,00 
Ilość: Całkowity
Udostepnij wydarzenie
Preferencje prywatności
Kiedy odwiedzasz naszą stronę internetową, może ona przechowywać informacje za pośrednictwem Twojej przeglądarki z określonych usług, zwykle w postaci plików cookie. Tutaj możesz zmienić swoje preferencje dotyczące prywatności. Należy pamiętać, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może mieć wpływ na korzystanie z naszej witryny i oferowane przez nas usługi.