Scroll Top
Render przedstawiający papeterię cosmetic group

SZKOLENIE Z TYPÓW BEHAWIORALNYCH W KONTEKŚCIE OBSŁUGI KLIENTA

Data wydarzenia:

12/04/2024

Czas wydarzenia:

11:00

Lokalizacja wydarzenia:

Centrum szkoleniowe ATENEO ul. Żywiecka 191 Bielsko-Biała Polska

Find Location On Google Map:

DODAJ DO KALENDARZA

SZCZEGÓŁY WYDARZENIA

  • 12/04/2024 11:00   -   18:00
  • 16/09/2024 11:00   -   18:00
  • 09/09/2024 11:00   -   18:00
Łączna liczba miejsc: 12

Zadowolenie różnego rodzaju klientów zależy nie tylko od tego, z jakiego zabiegu chcą skorzystać, ile mogą̨ wydać, ile zabiegów potrzebują̨, ale także od różnych przyczyn zakupu i różnych stylów życia.

Każdy klient odpowiada na bodźce w całkowicie osobisty sposób. Każdy klient to świat sam w sobie. Psychologia poszukała metody naukowej, by podzielić jednostki z takimi samymi cechami na grupy – w celu stworzenia odpowiedniego podejścia do każdej z nich.

Psychologia behawioralna stworzyła model, który pomaga zrozumieć i przewidywać potrzeby innych ludzi, dzieląc ich na cztery makro grupy behawioralne, z których każda ma swoją charakterystykę. Uczenie się rozpoznawania klientów poprzez dzielenie ich na cztery typy behawioralne ma na celu ułatwienie zaspokajania potrzeb i oczekiwań klientów.

Ważne informacje wynikające z rozpoznania typu klienta pożyteczne będą w każdym etapie zabiegu, od powitania do pożegnania, by usatysfakcjonować klienta i zbudować jego lojalnoś


DLA KOGO?
  • kosmetologów i kosmetyczek
  • terapeutów
  • fizjoterapeutów
  • recepcjonistów

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
  • otrzymanie niezbędnej wiedzy z zakresu psychologii behawioralnej, kosmetologii
  • uzyskanie szeregu umiejętności pozwalających na wdrażanie typów behawioralnych w obsługę klienta
  • podniesienie standardów obsługi klienta
  • zwiększenie sprzedaży w gabinecie

UCZESTNIK SZKOLENIA NAUCZY SIĘ:
  • skutecznie rozpoznawać typy klienta i jego potrzeby
  • odpowiednio proponować klientowi zabiegi (zgodnie z typem behawioralnym)
  • proponować produkty do pielęgnacji domowej używając argumentów odpowiednich dla danego typu klienta.

W ramach szkolenia uczestnik otrzymuje:
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu CosmeticGroup
  • skrypt merytoryczny i instruktażowy z zagadnień, obejmujący opis typów behawioralnych.

Organizator zapewnia preparaty potrzebne do szkolenia.

* minimalna ilość uczestników, niezbędna do do zorganizowania szkolenia, wynosi 6


Program szkolenia

 

I. Część teoretyczna
  • Psychologia behawioralna – czym się zajmuje
  • 2 podziały typów klienta
  • Szczegółowe omówienie każdego typu klienta
II. Część teoretyczna
  • ćwiczenie na sobie określania typów behawioralnych
  • ćwiczenie przedstawiania korzyści produktów do odsprzedaży odpowiednich dla klienta z danego typu behawioralnego, aby zachęcić go do kupna

Serdecznie zapraszamy!
Sorry, this event is expired and no longer available.
Udostepnij wydarzenie
Preferencje prywatności
Kiedy odwiedzasz naszą stronę internetową, może ona przechowywać informacje za pośrednictwem Twojej przeglądarki z określonych usług, zwykle w postaci plików cookie. Tutaj możesz zmienić swoje preferencje dotyczące prywatności. Należy pamiętać, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może mieć wpływ na korzystanie z naszej witryny i oferowane przez nas usługi.