SZKOLENIE Z TYPÓW BEHAWIORALNYCH W KONTEKŚCIE OBSŁUGI KLIENTA
Data wydarzenia:
12/04/2024
Czas wydarzenia:
11:00
Lokalizacja wydarzenia:
Centrum szkoleniowe ATENEO ul. Żywiecka 191 Bielsko-Biała Polska
Zadowolenie różnego rodzaju klientów zależy nie tylko od tego, z jakiego zabiegu chcą skorzystać, ile mogą̨ wydać, ile zabiegów potrzebują̨, ale także od różnych przyczyn zakupu i różnych stylów życia.
Każdy klient odpowiada na bodźce w całkowicie osobisty sposób. Każdy klient to świat sam w sobie. Psychologia poszukała metody naukowej, by podzielić jednostki z takimi samymi cechami na grupy – w celu stworzenia odpowiedniego podejścia do każdej z nich.
Psychologia behawioralna stworzyła model, który pomaga zrozumieć i przewidywać potrzeby innych ludzi, dzieląc ich na cztery makro grupy behawioralne, z których każda ma swoją charakterystykę. Uczenie się rozpoznawania klientów poprzez dzielenie ich na cztery typy behawioralne ma na celu ułatwienie zaspokajania potrzeb i oczekiwań klientów.
Ważne informacje wynikające z rozpoznania typu klienta pożyteczne będą w każdym etapie zabiegu, od powitania do pożegnania, by usatysfakcjonować klienta i zbudować jego lojalnoś
DLA KOGO?
- kosmetologów i kosmetyczek
- terapeutów
- fizjoterapeutów
- recepcjonistów
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
- otrzymanie niezbędnej wiedzy z zakresu psychologii behawioralnej, kosmetologii
- uzyskanie szeregu umiejętności pozwalających na wdrażanie typów behawioralnych w obsługę klienta
- podniesienie standardów obsługi klienta
- zwiększenie sprzedaży w gabinecie
UCZESTNIK SZKOLENIA NAUCZY SIĘ:
- skutecznie rozpoznawać typy klienta i jego potrzeby
- odpowiednio proponować klientowi zabiegi (zgodnie z typem behawioralnym)
- proponować produkty do pielęgnacji domowej używając argumentów odpowiednich dla danego typu klienta.
W ramach szkolenia uczestnik otrzymuje:
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu CosmeticGroup
- skrypt merytoryczny i instruktażowy z zagadnień, obejmujący opis typów behawioralnych.
Organizator zapewnia preparaty potrzebne do szkolenia.
* minimalna ilość uczestników, niezbędna do do zorganizowania szkolenia, wynosi 6
Program szkolenia
I. Część teoretyczna
- Psychologia behawioralna – czym się zajmuje
- 2 podziały typów klienta
- Szczegółowe omówienie każdego typu klienta
II. Część teoretyczna
- ćwiczenie na sobie określania typów behawioralnych
- ćwiczenie przedstawiania korzyści produktów do odsprzedaży odpowiednich dla klienta z danego typu behawioralnego, aby zachęcić go do kupna